Sidor

torsdag 11 november 2010

provat något annorlunda

Hejsan!

för ett tag sedan gjorde jag lite figurer, alltså inte berlocker utan bara små figurer, efter önskemål från min mammas jobbarkompis, har några Hello Kitty kvar, men kan givetvis göra andra figurer med efter önskemål!







Här är en pingu och en mumin precis gjorda och påväg in i ugnen,
som ni kan se är pingu inte svart (hade ingen svart lera,
 men när han hade varit i ugnen målade jag honom svart och lackade honom)
 och mumin är lite skitig men även han målades, i vitt då, och lackades sedan..
Mumin var väldigt svår att göra och pingu relativt lätt.

(I bakgrunden syns 2 st hello kitty figurer)



Så!
jag måste köpa mer svart, mer rosa och kanske lite mer vitt då de går åt jättemycket.

3 kommentarer:

  1. hur kan du göra sådana söta smycken :p

    SvaraRadera
  2. Söta, kolla gärna in min blogg! :D

    http://emmabrink.blogspot.com/

    SvaraRadera