Sidor

onsdag 3 november 2010

Glass i lass

Igår gjorde jag en hel del glassar i olika färger och olika former!

Pris/st: 25:-

Glass i rött med orange strut och strössel i olika färger.


rosa-röd glass med melon på. strut i brunt




Glass i gult och brunt med bruna strössel och en citron på.
brun strut.

Glass i grönt med några olika "bling bling" i olika färger.
struten är brun.

Grön glass med brun strut.

stor mörkgrön glass med ljusbrunt kex.

Glass i grön-brunt med små gula "blingbling" runt hela glassen. 2-färgad strut ljus/mörk brun.

Glass i brun-grönt med gula prickar med små söta blommor på.
brun strut.

Jordgubbsglass med bröna prickar och mörkbrun strut.


4 kommentarer:

  1. Vad fina!^^<3
    Kolla gärna på mina fimo saker! På min blogg!
    Jag lägger upp bilder snart på mina nya;)

    SvaraRadera
  2. svar: tack så mycket ^^ <3
    vad roligt :D jag gör också egna smycken ^^ har precis börjat men det är så roligt :D <3

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja ha mobilsmycke i Hello KItty om det går. Om inte så vill jag ha i cookie!♥

    SvaraRadera
  4. Svar till Evelina:

    hittade inte länken till din blogg så jag får helt enkelt svara här, hoppas du ser det!


    Skicka ett mail till= EmmaHansson0@gmail.com, om hur du vill att mobilsmycket ska se ut, i färg, storlek, om du vill ha hel hello kitty eller bara huvudet medmera!
    Du kan få både hello kitty och cookie i samma smycke om du vill! helt upp till dig..


    Mvh Emma's berlocker

    SvaraRadera