Sidor

lördag 9 oktober 2010

Nya Berlocker!

Hejsan!
Idag har jag gjort en del nya berlocker som jag aldrig gjort innan och tänkte att jag skulle prova på!


Tänk på att alla mina berlocker är till salu =)





Här är mina skapelser för dagen;



Gjorde för röstra gången söta små brödskivor, dem blev faktiskt väldigt bra,
 både med och utan ansikte, tänkte prova på att göra några med ansikte,
dem blev sådär söta.
pris: 15:-/st


Jag gjorde även några vattenmelon skivor, dem blev väldigt söta tycker jag
Lackade och klara!
Pris: 15:-/st
 


Denna tycker jag är så himla söt!!
En liten tandborste i orange-rosa färg med lite tandkräm på!
Ganska svår att göra, men blir väldigt rolig!
Pris: 35:-
(finns i fler färger)


2 stycken isglassar där något tagít ett bett.. hmm....
träpinne under.
Roliga att göra!
Pris: 15:-/st



Hoppas ni tycker om dem!
Nu ska jag sova!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar